www.grooming.se

Idag var då visningen. Om huset inte blir sålt nu så är det då itne för att det är smutsigt! har städat riktigt ordentligt så nu är det som trivsamt här hemma=) Vet inte än hur det gick. Hoppas att mäklaren hör av sig imorgon så att jag får höra om det kom nån och tittade eller inte.

Körde ett riktigt hårt och bra helkroppspass på gymmet idag! Var verkligen skönt, svettigt och hög puls rakt igenom. Körde en hel del superset, är inte så ofta jag kör det men det är faktist väldigt bra, framför allt när man vill höja intensiteten. jag kan verkligen rekomendera superset när man kör helkroppspass för att trycka in så många övningar som möjligt. ruskigt smidigt att köra antagonister typ rodd och bänk i ett superset, det funkar skitbra tycker jag.
Tyvärr gjorde jag mig illa i högerhanden. sista settet i bänkpress så högg det till i handen och började göra väldigt ont. har ju haft en del problem med handlederna men nu är det mer själva handen som värker. ruskigt störande!

Imorgon blir det sovmorgon sen funderar jag på att äta mina proteinpannkakor till lunch fast den här gången tänkte jag ha blåbär till istället för björnbär. Hoppas bara dom har blåbär på ica. Sen till middag ska jag nog äta upp sista potatisarna jag har i kylen med något gott till. kanske grilla om dom har nått spännande kött att inhandla på ica.

Länk tips för oss grabbar http://www.grooming.se Nu äntligen får vi vara lite fåfänga också och här är den perfekta sidan för det. Tror jag ska beställa en trimmer därifrån för jag är lite less på min som man måste ha sladd till!




Kommentarer
Postat av: Nathalie..

Eehe, men Jonas.. Lite smärta i handen, sen framemot år 2011, då du! Då ska vi inte tala om lite smärta här och där! Då är de hårdträning som gäller! :P mohahaha..

Nää tyck lite synd om dig iaf...

2010-05-26 @ 02:24:16
URL: http://nathalieoetna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0