Värdelös vecka!!

Den här veckan kunde inte startat sämre tror jag!
Tvingade mig upp ur sängen och ut på en promenad och när vi ska gå genom dörren just när vi kommit hem så går vagnen sönder, handtaget lossnade!! Sen slår jag igång datorn och får reda på att hemtentan som ska göras idag skall bestå av ett PM baserat på 3 olika scenario, betydligt mer omfattande än vi trott och i vanliga fall hade ett sånt besked känts tungt. Men idag, när dagis är stängt, så känns det riktigt jobbigt! Finns risk för att det blir mycket film för grabbarna idag... Det finns även mer men det tänker jag inte tråka ut er kära läsare med just nu...

Har hunnit med frukost idag i alla fall, vart som vanligt 3 ägg och 1 burk makrill i tomatsås och det sköljde jag ner med c-vitamin och en mulitvitamin/mineral tablett. min standard frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0