Soool!!

Härligt med sol!
Har suttit nere vid vattnet på en bänk och solat idag, verkligen härligt!
Dagen började med att jag lämnade grabbarna på dagis sen gick jag och sov nån timme. var riktigt trött för som vanligt vart det sent igår=)
Min kropp mår inte riktigt bra, har haft ont i magen till och från under dagen och ett par dagar nu har jag även haft ont i vänster lunga när jag tagit riktigt djupa andetag. Förutom det värker fingrarna och höger knä även om knäet känts betydligt bättre idag. Fast nu ska jag sluta gnälla, livet hade kunnat vara mycket värre=)

Dagens träning fick bestå av lite mag/core övningar. Imorgon ska jag nog och träna på soo shim inne i stan hade jag tänkt. ska nog även köpa gymkort där över sommaren. 500kr för 3 månader kan ju vara värt. vet itne riktigt hur mycket jag kommer att utnyttja det men jag känner att jag kommer vilja träna lite mer än bara på jobbet och att vara på stationen och träna när jag inte jobbar känns inte så kul. När jag är ledig vill jag hålla mig därifrån och träffa lite annat folk och se andra väggar.

Nu ska jag äta kvällsmat för att sen plugga och se batman begins. har bara sett dark knight så nu är det dags för att se begins när den ändå går på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0