Smörgåstårta...

Var hos Samme igår som fyllde 25. Han bjöd på smörgås tårta och prinsesstårta. Har nog aldrig eller väldigt sällan ätit så mycket smörgåstårta som igår. så sjuuuukt gott det var! Sen spelade vi nått spel också som för att vara ett sällskapsspel var rätt kul. bonanza tror jag det hette och det gick ut på att så bönor och samla poäng.
Idag har jag pluggat en del och var ute på en härlig power walk när jag vaknade. Testade mina nya joggingskor som jag köpte häromdan. dom kändes rätt bra fast jag fick skavsår, jag hatar skavsår!! Jag har även hämtat hem mina små trollungar som nu ligger i sina sängar och sover. Ska gå in och pussa på dom nu innan jag ska sova=)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0