SE Xperia X10

Till att börja med så vill jag be om ursäkt till alla mina ca 3st trogna läsare för att jag varit så dålig på att skriva här... Ska försöka bli lite bättre på det.

Har köpt en ny mobiltelefon, lite så där på halvimpuls. har dreglat efter en X10 sen första gången jag såg en för flera månader sen, långt innan den släppt i affärerna och som den prylfreak jag är så lyckades jag då lägga vantarna på en förra veckan och hittills är jag mer än nöjd! den funkar riktigt bra och jag har väldigt stor användningen för den, risken är väl att den hinner bli utnött innan abonnemangstiden är slut=)

Sitter och sneglar på mamma mia som går på TV nu, den är himla rolig, framför allt när pierce brosnan och stellan skarsgård sjunger! haha

Har varit på sandö ett par dagar. sista gången för den här utbildningen. känns lite trist att lämna klassen, men jag ska försöka att ha blicken riktad frammåt och försöka lyckas med något här i livet. vill försöka styra upp ett bra liv här framöver. jobb är ju säkrat över sommaren men sen vill jag gärna ha ett jobb, och en bostad, någonstans i sverige för förhoppnignsvis är jag inte husägare så länge till... Men om det är något jag lärt mig de senaste åren så är det att man inte kan leva på drömmar utan man måste leva i nuet också även om man kan ha drömmar och ambitioner att sikta mot.

Kommentarer
Postat av: BRODIN

ÄNTLIGEN ;)

2010-05-13 @ 11:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0