Så där ja...

Här är pannkakorna som förra inlägget handlade om, ser inte ut att vara så många men det ligger ett gäng gömda där under=)

Till middag hade jag haft en fläskfilé i marinad några timmar och slängde på grillen, vart löjligt gott! till det serverades potatis, päron och lök som jag hade tillagat i ugnen och en beanaisås spicy från delikatess fabriken och så fetaost,  muuuuumma!! Vart så löjligt gott. Känns nästan hemskt att äta så gott både till lunch och middag, framför allt när det är så nyttig och hemlagad mat också, det är lyx det! =) Det var första gången jag provade att ha päron i ugnen tillsammans med potatisen och det var kanooon bra!


Jag testade att köpa potatis i glasburk. färdigskalade och små så det är bara att tömma i plåten och in i ugnen, riktigt bra och gott. precis som alltid när det gäller potatis! =)

Måste börja experimentera lite med kameran känner jag, är inte riktigt nöjd med bilderna. vet att den kan så mycket bättre än det här...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0