Powerwalk x2 + Harar.

Idag har det blivit powerwalk 2 gånger!! Riktigt härligt faktist! =) Både på morgonen och nu på kvällen har jag sett harar ute i oljehamnen. Jag är rätt säker på att jag såg 2st nu ikväll, om det inte var 2 så var den då ruskigt snabb.
Nu har jag varit och köpt bär så imorgon blir det pannkakor med blåbär! Köpte även hallen och jordgubbar så nu har jag bär så det räcker ett tag fram över. Men jag insåg att vissa vär är rätt dyra. Om jag ids så kanske jag ser till att plocka på mig lite blåbär i sommar och fryser in. känns lite jobbigt med att plockande och rensande. Samtidigt som 0kr/kg är bra mycket billigare än 110kr/kg som jag betalade idag=)

Hoppas att solen lyser imorrn då blir det nog en tur på inlinsen på förmiddagen efter skolmötet och sen kanske ett gympass på kvällen. ska eventuellt in till stan och träna med Samme och kanske Peter. Det vore riktigt kul så jag hoppas att det blir av.

Nu ska jag gå och hämta en kanna kallt isvatten, är riktigt törstig.
Nattinatti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0