Nu går tåget!!

Nu kör jag igen! STENHÅRT!
Är så ruskigt peppad!
Imorgon är dagis stängt så jag har grabbarna hemma hela dan men jag tänkte dra med dom i vagnen i morgonbitti innan frukost så ska vi gå en promenad och sen efter lunch tar vi en sväng till om vädret tillåter. Sen på tisdag så ska dom på dagis igen och då ska jag passa på att träna. Ska testa på att köra ett pass med kroppsvikten som det största motståndet. tills dess ska jag ha kommit på en massa övningar men det kommer bland annat att bestå av chins, upphopp, armhävningar, plankan, situps. tänkte bege mig upp till lekparken och ta hjälp av en del ställningar som finns där.
Kostmässigt blir det att strypa kolhydraterna så gott det går och med det menar jag ingen pasta eller liknande förutom just imorgon då jag har ett gäng potatisar som jag tänkte få äta upp innan dom blir dåliga=)
Har förövrigt beställt ett par shorts och ett par skor idag, hittade en sidan med 45%rabatt så då var jag ju tvungen att slå till då det är saker jag behöver inför sommaren. hoppas jag får dom snabbt bara=)

Kommentarer
Postat av: Edvin

Du måste produktplacera bättre!!!:P Vilken sida?

2010-05-17 @ 11:43:57
URL: http://nergfol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0