Morgonvikt: 89,0kg

var länge sen jag redovisade en morgonvikt för jag har stått still rätt länge och slarvat en hel del, men nu är jag igång igen och försörsta gången på riktigt länge så visade vågen under 90kg närmare bestämt 89,0kg. Känns riktigt bra att komma under den gränsen, men tro för den sakens skulle inte att jag är nöjd än=)
Firade med en promenad i duggregnet och sen en shoppingtur på ica, men glömsk som man är så missade jag att plocka på mig blåbär så det fick bli palt och bacon till lunch istället, riktigt gott det med!

Fick kommentaren att nu är jag ju tydligen ingen riktig man längre då och det var ju kanske itne så genomtänkt att lägga upp den här bilden på facebook. Men jag kan faktist stå ut med det nu för nöjd det är jag ändå! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0