Intervallträning och fjollbad...

Jaha då var det lördag då. dagen började med en promenad. Var förbi alba och lämnade tillbaka avatar som jag hyrde och såg igårkväll sen gick jag en sväng runt kallholmen och via ica hem. Nu på eftermiddan har jag varit ute och sprungit intervaller i backe och efter det la jag mig i ett bad. tror nästan det är första gången sen jag flyttade hit för 2 år sen som jag använt det där badkaret. Hittade en oöppnad tub med kroppspealing som madde glömt här när hon flyttade så jag tyckte det var dags att använda den. var faktist riktigt skönt och känner mig len som en babystjärt så här i efterhand, riktit värt! kände mig rätt fjollig när jag skrubbade på men det bjuder jag på, ingen såg det ju! haha

Nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar. har gjort köttfärsbiffar som jag slängde in i ugnen tillsammans med lite potatis. i biffarna har jag lök, fetaost, vitlök och sweet baby rays honey chipotle sås. tror att det kommer bli succé!! =)
Så nu är maten klar, dags att äta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0