Fredagkväll...

Har egentligen inget att skriva men det är ju fredagkväll och jag sitter hemma själv så då har jag ju inte så mycket annat för mig heller. Grabbarna ligger i sina sängar och sussar så sött och jag sitter här i soffan och önskar att jag hade en stor skål med godis, en massa choklad eller nästan vad som helst att tugga på. lika bra att jag inte har det i närheten. har blivit alldeles för frikostigt med sånt på slutet. nu ska jag göra ett ryck för att komma under den magiska gränsen...

Är rätt trött och borde kanske ta en tidig kväll men jag tänkte sitta uppe och se TUF 11 avsnittet som visas på tv4sport klockan 22,00. missade ju förra avsnittet på grund av att jag på fest då och även reprisen senare samma natt på grund av att jag slocknade i soffan för att jag var aptrött och härligt berusad där vid 03,00 på lördagsmorgonen när det sändes.

Hoppas att vädret imorgon på dan är lite bättre än vad det var idag för jag skulle gärna spendera några timmar utomhus med ungarna typ i en lekpark eller liknande. Hörde nått om härlig värme och sol så jag hoppas på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0