Dagens låttips.

är kommer en låt som inte alls är så tokig. carry me home heter den och är specialskriven för finalavsnittet av one tree hill. Jag följde serien där i början men tröttnade efter ett par säsonger och nu är det tydligen slut på avsnitt. får se om man ids kolla igen det som är missat nån gång. har inte sett avsnittet, vet itne äns om det har sänts i sverige, men snubblade över den här låten och tyckte att den var rätt skön så jag täntke att jag kan dela med mig av den så här just innan mitt stundande intervallpass där jag kommer att ha betydligt hårdare musik än så i lurarna för att peppa upp mig lite=)
http://soundcloud.com/dine-alone-records/carry-you-home
Klicka på länken så går det att lyssna på sången.

Kommentarer
Postat av: jonna

senaste säsongen av one tree hill har varit riktigt underhållande och låten grymt bra.

2010-05-20 @ 20:11:03
Postat av: Anonym

Vaa? är du också en one tree hillare?! wow... ;)

2010-05-20 @ 20:38:33
Postat av: Jonas

Jasså? jaa men då kanske det är värt att se. jag tyckte det var lite segt när det blev "ett par år senare" så då la jag ner det helt. hade redan tappat lite av intresset innan det. Hur många säsonger finns det?

2010-05-20 @ 21:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0