Bildorgie!!

Tänkte bjuda på ett par bilder till att börja med.

Här är jag, härligt svettig efter backintervallerna som jag sprang i lördags.


Biff och potatis. receptet finns i förra inlägget.


Här är tårtan som jag lagade till åt mamma idag nrä det var morsdag. Den var precis lika god som den ser ut att vara! =)

Har fått hem ungarna lite tidigare än tänkt den här veckan. Madde blev sjuk och ligger på lassa så då ställer jag ju självklart upp! Idag har vi alltså varit hos mamma och ätit middag, en fantastiskt god tacogratäng som min syster hade gjort och min tårta till efterrätt. riktigt lyckat!

Nått som är mindre lyckat är att jag dragit på mig en inflammation i högra knäet. känns riktigt jobbigt att det skulle komma nu när jag kommit igång så bra med promenader och konditionsträning. men jag antar att det är ju på grund av det som jag över ansträngt mig lite. Tänkte vila så gott jag kan några dagar och smörja på stora mängder med antiinflammatorisk salva så förhoppnignsvis går det över på några dagar. Hade riktigt ont i natt när jag skulle somna men idag har jag tagit det lugnt och hunnit smörja ett par gånger så jag hoppas det ska gå bra att sova kommande natt. Börjar även känna en förkylning som ligger på så jag trycker lite extra c-vitamin och hoppas att det hjälper=) Det jobbigaste och tråkigaste är att dra ner på maten när jag inte kommer att förbränna lika mycket. jag gillar ju att äta! hehe.

Nu blir det kvällsmat sen sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0