360 träningscenter.

Var och gästspelade på 360 träningscenter idag. Hade egentligen inga större förväntningar mer än att jag trodde allt allt skulle vara nytt och fint då dom öppnade för drygt 1år sedan. Jag måste säga att jag blev glatt överaskad! Till att börja med så känns ju allt nytt och fräscht. Avslappnande musik i omklädningsrummet och en behaglig temperatur, bra mycket bättre än det äckliga omklädningsrummet jag är van vid från gymmet här i hamn. Väl ute i själva gymmet så fanns det väldigt mycket olika maskiner och mågna maskiner fanns i dubbel uppsättning vilket ju känns som ett stort plus. Konditionsmaskinerna behöver man nog aldrig vänta på vilket är mer regel än undantag där jag brukar träna. Fria vikter fanns det faktist väldigt mycket av också vilket gladde. Hade det inte varit så ruskigt dyrt så hade jag lätt kunnat tänka mig att träna där oftare.
Ibland när man går till gymmet så känner man sig verkligen itne på topp. idag kände jag mig tunn som en sticka och var rätt trött. Men när jag väl satt igång med tränandet och jag kände att musklerna började pumpas upp och fyllas med blod så kom peppen och jag klämde iväg ett riktigt bra pass! Så härligt när man ser musklerna svälla i spegeln, blir man inte peppad då så blir man det nog aldrig!! =)
Nu är det snart gonat för min del för imorrnbitti har jag skola. sen vet jag itne riktigt vad det blir resten av helgen, får väl se vad som dyker upp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0