Tacobuffé

Var in på stan i snöovädret idag och kom på nått som jag gärna gör till vana. Lördagsträna på hälsostudion och sen tacobuffé efteråt. Riktigt riktigt bra! Hälsostudion är ett nyrenoverat gym mitt i stan som är kanooon fint! Känns ganska troligt att det blir där jag köper kort om jag väl lyckas flytta in till stan nån gång. Och tacobuffén på kitchen var inte att leka med, fanns både köttfärs och kyckling + så klart de sedvanliga tillbehören. Muuuuuuums!!

Efter det så skjutsade pappa hem mig och vi startade igång bilen med hjälp av hans bil och startkablar. den gick som en klocka ända in till stan. hade bestämt mig för att köra en bra sväng för att batteriet skulle få ladda upp ordenligt. väl inne i stan så släppte en kylarslang för att fästet gått sönder. för att göra en lång historia kort så skyndade jag mig hem och 200meter hemmifrån började bilen koka... suck...
Är så less på att inte ha bil och bo här ut. känner mig så isolerad och allt bli så onödigt komplicerat!

har snart tuggat i mig ett helt paket med juicy fruit nu i afton och jag känner att träningsvärken i käkarna kommer att vara jämförbar med den jag har i benen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0