Sooool !!

Va härligt det är när solen skiner!!
hoppas den gör det imorgon också för då hade jag tänkt ge mig ut på en skidtur. Idag blir det gymmet istället. Ska ner och pumpa upp ryggen och magrutorna lite tänkte jag=) Ska börja köra lite mer boll övningar för att bygga upp balans och styrka i bålen. Sen har jag tänkt försöka mig på lite negativa chins med extra vikt. Igår körde jag 30-30 intervaller på cykeln efter passet så idag tar jag en bastu istället=)

har ett litet projekt på gång som jag hoppas på att kunna genomföra. vill inte säga för mycket nu men håll gärna tummarna för mig så ska ni få veta så småningom hur det går med det.

Min mobil verkar ha lagt av, den hittar inget nät att koppla upp sig mot. ska försöka leta fram min gamla lur och kontakta 3 för att se om det går att göra någon deal med dom om en ny telefon. är riktigt sugen på SE Xperia X10 som verkar grym och ha en riktigt bra kamera. är less på skitkameran som jag har i min HTC diamond.

Ska även passa på att gratta Anna(Även kallad Snygg-Anna) som fyllar 26 unga år idag!

Nu känner jag att Rage X2 http://www.fairing.se/?p=678 börjar slå till så det är dags att skynda på att packa väskan och bege sig till gymmet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0