Söndag och sol.

Ja idag är det söndag och soligt ute. Tänkte klä på grabbarna när ica har öppnat och gå ner för att inhandla lite käk. Ser ut att vara riktigt skönt ute när jag tittar genom fönstret. Grabbarna håller på att bygga en koja i mitt sovrum. tror dom tagit med sig varenda leksak i hela huset dit in nu. dom är så söta när dom springer runt och planerer och det är aldrig tyst, dom pratar hela tiden med varann. nu är det faktist mest melwin som låter. han har börjat prata jätte mycket. det är inte alltid man förstår vad han säger men det blir bättre och bättre. lucas däremot kan ju göra sig förstådd riktigt bra.
Hoppas vädret fortsätter så här så att jag kan ta mig ut i skidspåret nån dag i veckan. tänkte ta en långsväng nån dag. med långsväng menar jag lång i mina mått mätt, blir inte nån maraton distans direkt men längre än 30minuter i alla fall =)

Är riktigt sugen på en resa söderut snart, stockholm ligger väl nära till hands, för att få en liten boost av våren och få träffa lite kompisar och så. en dygnskryssning vore ju riktigt riktigt kul. får väl se om man kan lura med någon på en sån!?=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0