Sandö igen...

Jaa då var man på Sandö igen. Den här gången är sista långa närträffen för den här utbildningen. har en till närträff i maj som är 3 dagar kort men sen efter det är jag helt färdig här på ön. känns både bra och dåligt. har haft det ruskigt bra här med trevliga klasskamrater, bra träning och framför allt en intressant utbildning. Men nog ska det blir skönt att bli klar med utbildningen och ge mig ut i arbetslivet igen, bara hoppas att man kan få nått jobb. Ser ju lite halv mörkt ut på den fronten men man vet ju aldrig vad som kan dyka upp när man minst anar det=)
Idag har vi haft 2st teorilektioner och 1st tenta. känns som att tentan gick bra så jag hoppas att det stämmer, vore skönt att kunna släppa det och göra annat i helgen än att plugga till omtenta, finns annat plugg att göra då istället. Nu på kvällen var jag in till Kramfors en sväng och handlade lite käk till veckan som kommer. tycker kvantum här hade lite dåligt utbud men jag fick ihop en hyffsad matkasse till slut.(eller för att var ärlig vart det 2 kassar)

Helgen som var spenderades i Umeå. RIKTIGT trevligt! var som en väldigt lugn och stillsam förfest som ändå var väldigt trevlig och sen utgång på REX och även där var det trevligt, fick göra dansgolvet lite osäkert, haha.

Har haft ett par veckor av väldig huvudbry, riktigt jobbigt och det bara fortsätter. Det är så jobbigt med alla omöjliga val man måste göra här i livet. vill bara rymma från alla beslut som är så jobbiga. tankar som flyger runt i huvudet och hur mycket man än tänker så kommer man inte fram till något och om man skulle göra det så ändrar man sig ändå rätt snabbt och är tillbaka på ruta ett igen... Kan ingen vara så snäll och ta ett beslut åt mig? någon synsk som kan se min framtid och avgöra vilket beslut jag borde ta?

Nu måste jag snart försöka sova för imorgon börjar allvaret och då behöver jag all energi jag kan samla på mig.




Kommentarer
Postat av: Martina

Jag känner det samma! Vad ska man göra av framtiden?! Man kan ju bli tokig! Och hur man än försöker fundera och komma fram till hur man ska göra blir det ändå alltid nått som inte blir bra! Ibland skulle man önska att det fanns pilar som pekade på det man skulle göra, allt i turordning!

Men, lycka till med dina beslut!

2010-03-09 @ 13:28:11
URL: http://mamartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0