Panerad fisk!

Vart så sjukt sugen på panerad fisk. har alaska pollok i frysen så jag ska nog ta fram det och laga till nån dag. tror det får bli i övermorgon för imorrn tänkte jag äta kyckling till middag och omelett till lunch. Har varit ruskigt slarvig med vad jag ätit nu ett tag så jag har nog gått upp nått kg senaste veckan. Men nu blir det nya tag igen. Nu när jag skrivit ut det här så måste jag ju hålla det också=) Känner mig ruskigt peppad vilket känns skönt. har upptäckt något som jag redan visste sen tidigare, jag är väldigt allt eller inget. framför allt när det gäller sötsaker. jag har väldigt svårt att bara fuska lite, det drar lätt iväg så jag måste hålla mig ifrån det helt. när det gäller mat är jag lite bättre på att hålla mig till bara en fuskmåltid.
hade ju tänkt ut och åka skidor i veckan men det blir det nog inget av. Melwin är sjuk så han får vara hemma med mig imorgon. stackarn har en sån jobbig hosta och feber. hoppas ingen av oss andra blir smittade.

Sitter och ser hockeyn nu. frustrerande när dom ligger under! hoppas verkligen dom kan vända det här nu i tredje perioden. Måste koncentrera mig ltie på det så kanske det går bättre för dom om dom känner mitt fulla stöd =)

Kommentarer
Postat av: malin

om man ändå kunde hålla sig ifrån godis helt.. eller lite.. men icke, helt omedvetet slinker det med ner man handlar och sedan vidare ner i magen. diciplinen håller låg nivå här också.



panerad fisk däremot, det lät nyttigt och gott :P

2010-03-25 @ 16:34:25
URL: http://malingoesume.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0