Lyxfällan...

Sitter och ser lyxfällan. Alltså den kvinnan hon är så vilsen så jag orkar inte äns göra ett utlägg här om hur korkad hon är och hur systemet här i landet fungerar när en sån idiot tillåts starta ett eget företag. helt sjukt!!!

Igår när jag skrev om panerad fisk så var det pangasiusfilé som jag menade och inte alaska pollok. har aldrig testat att panera pangasius tidigare men nån gång ska ju vara den första. när jag tänker efter så har jag nog aldrig panerat fisk överhuvudtaget mer än kanske nån gång på hemkunskapen eller så. har säkert sett när mamma gjort det nån gång för 113år sen men så svårt kan det väl inte vara!? hehe

Imorgon får båda grabbarna vara hemma från dagis. tur jag har det hyffsat lugnt i skolan och en snäll syster som vill leka med sina brorsbarn så jag får gå och träna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0