Looptroop Rockers- Living on a prayer

Idag har jag suttit ute i solen och haft det bra och sen blev det lite innebandy på eftermiddan, var rätt omotiverad men lite blev det ialla fall. Nu ikväll har jag varit i gymmet och körde ben och lite mage. vart ett riktigt hårt pass! Körde 11set benböj varav 6st var riktigt tunga. direkt efter det satte jag mig i benpressen och körde 3 set på fullt magasin, 150kg. och 6 set vadpress. körde lite balans efter det, bra rehab för mina fotleder. Det är riktigt kul att träna på gymmet här för det är så mycket bättre musik jämfört med hemma på gymmet. där hemma är det bara radio som gäller medans här är det riktig träningsmusik. idag kom det upp lite LOK och Raubtier så då var jag ju tvungen att lyssna lite på det här på rummet efteråt också=)
Känner att jag kommer att få sota för det här benpasset imorgon, men det är det värt! =)

No Pain No Gain!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0