Helg!!

Härligt med helg!
I eftermiddag blir det gym och sen innebandy och ikväll blir det bastu och nån öl. jag ska nog försöka hålla mig rätt lugn och städad men det finns säkert andra här som lär släppa lös lite. Hade nog tänkt se solsidan ikväll också=)
Imorgon åker vi ett gäng till Ö-vik för att se fotboll, allsvenska premiären, på olearys och äta lite god mat. Sen efter det intar vi fjällräven arena för att se MODO-Rögle. tyvärr vart det ju klart redan igår att modo inte kan gå till slutspel så det är ju en betydelselös match vilket känns lite trist men det finns väl risk för att det kommer att bli både foppa och markus näslunds sista match i deras respektive karriärer så det kan nog vara sevärt ändå. och framför allt blir det kul att få umgås med lite roligt folk.

Oj va roligt det är när man får possitiva kommentarer. har fått ett par i veckan alldeles nyss var det en klasskompis som sa att han tyckte att jag blivit så "bucklig" i kroppen som han så fint uttryckte det=) Med det sa han att han menade att jag blivit grov och tappat en del fett på kroppen. Igår hörde jag hur en kille som var en bit ifrån mig på gymmet sa till en annan "Jävlar va Jonas är bitig!" Jag blir så himla glad av att höra sånt där för det är ju det jag kämpar och sliter för, inte uppskattning från killar för min snygga kropp i första hand kanske... hehe. Nästa steg är att nån tjej ska uppmärksamma den också=))

Nu ska jag blanda en rage x2 och gå och pumpa axlarna lite innan det blir innebandy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0