Hääääärlig vinst!!

Färjestad-Skellefteå AIK 2-3!!!
Grymt skönt!!
Otroligt viktigt att ta en seger direkt på borta plan, nu har Skellefteå ett riktigt super läge inför den fortsatta kvartsfinalserien. Bara hoppas att dom kan hålla ihop spelet som dom gjorde idag och kanske liiiite bättre också, då är semifinalplatsen säkrad!!

Sista kvällen på Sandö nu. känns lite vemodigt på nått sätt. Nu är snart den här utbildningen avklarad och även om jag vill bort från den här sketna ön och få komma hem till grabbarna så känns det trist att lämna kompisarna här. vi kommer ju att ses ett par dagar i maj visserligen men det känns ändå som att det börjar gå mot slutet nu.

Nu måste jag sova så jag pallar med den praktiska examinationen som jag ska ha imorgon förmiddag.

Kommentarer
Postat av: anna

du hejar väl mera p brynäs än dif iaf? =)

2010-03-19 @ 21:41:07
Postat av: Jonas

njaaa det beror väl på... till att börja med tycker jag att du ska uppdatera din blogg lite bättre så kan jag tänka över saken... hehe

2010-03-20 @ 08:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0