BJJ

Har haft ett par bra dagar här på Sandö nu. skolan flyter på riktigt bra, vi har många roliga lektioner som idag till exempel när vi hade skarp kem lektion och tittade på reaktioner av ammoniak, magnesium och flyt syre bland annat. Roligt med lärare som verkar sakna hämningar. dom häller ur ett oljefat som var fyllt med magnesium, fjuttar på och skrattar lite förnöjt åt sitt "hyss", eller ställer en liten gasoltub på en eld i en container och skrattar när det smäller=)
Fick veta idag att jag klarade måndagens tenta och det kändes ju riktigt bra!
Nu ikväll har vi varit ett gäng uppe i gymnastiksalen och tränat lite kampsport. en kille i klassen tävlar i shootfighting och BJJ så han agerade lite intruktör. är ju riktigt sugne på att testa på något sådant så jag passade på att få testa. var sjuuuukt kul!! fast nu ser jag ut som att jag ska vara med i en pollyreklam med blåa öron, hehe. Min nacke är också lite konstigt då den knakar och gnisslar på ett lite obehagligt sätt. Ska se om jag kan få till nån bra bild på mian öron och lägga upp imorgon, ids inte nu.
Snart helg!!
Dags att sova.

Kommentarer
Postat av: Brodin

Du är grym!! Bra gjort att klara tentan också!!

2010-03-12 @ 19:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0