Att dwarfa Brolle!

Morgonvikt: 93,1kg
Det trodde jag aldrig, har ätit i mitt tycke riktigt dåligt i veckan och trodde att jag stannat i vikt eller gått upp lite.
så det var en bra start på veckan! =)

På gymmet så fick jag chansen att dwarfa Brolle lite när han skulle träna och han såg verkligen ut som JR, haha.
Såg att han hade en ny tatuering sen sist jag såg honom, ena armen hade han fyllt ut med skyggor och stjärnor lite som jag vill ha det. Vart på nytt väldigt sugen på att gadda mig och längtar tills jag får råd med det. Fast min kommer att bli mycket snyggare än hans=)

Nu ska jag trösta skrikande ungar och göra middag, har lite bilder jag tänkte dela med mig av så vi får se om jag lägger upp dom ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0