TRÖÖÖÖÖÖÖÖTT!!!!

Är så sjukt trött! var länge sen jag var så här utpumpad både i kropp och knopp. Är nästan lite rädd att jag håller på att bli sjuk, hoppas inte det eftersom att det är min vecka med grabbarna så jag behöver all energi till dom sen verkar vädret bli sämre så om vi måste vara inne nån dag kommer det nog bli tungt. Killarna blir så rastlösa när vi bara är inne en hel dag och det är inte nå roligt. Är även lite orolig i skallen. Finns mycket att tänka på, varför måste livet vara fyllt av så många svåra val och så många osäkerheter?
Sitter och ser American history X. har sett den flera gånger tidigare men nu var det några år sen sist så jag tänkte att det var lika bra att slå igång den när det ändå bara var skit på TV. har jobbat hela dan och i den här värmen så ökar väl det säkert på känslan av utmattning som befinner sig i min kropp just nu. Tränade ett styrke pass som avslutades med 15 minuter på cykel.

latsdrag
enarmsrodd i cabel
ryggresningar med hantellyft
hantelcurl
pushdowns med rep
bicepscurl med z-stång
stående tricepspressar över huvudet med z-stång

Så nu tog filmen slut och min dag också, gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0