Suuuurströmming!!

Dagen började med Att jag tog bilen in mot stan och skjutsade Madde, Lucas, Melwin och Elin till Boviken innan jag drog i mig en portion brutal fx blandat med en portion EAA fx och åkte mot gymmet. bröst, axlar mage stod på schemat idag och det utspelade sig som följande:

Sne bänkpress i smith - situps
liggande hantelpress - liggande benlyft
hantelyft åt sidan - cabel flys
Axelpress - snea situps på boll 

Sen drog jag själv ut till Boviken och på vägen hämtade jag upp Emma, Delia och ett gäng nygrillade kycklingklubbor=) Väl ute på stranden började jag mumsa på kycklingklubborna och lite sallad, riktigt bra strandmat! Vi bestämde oss också för att äta surströmming till middag vilket var riktigt lyckat! mums mums=)
Imorgon är det jobb igen och grabbarna ska få vara på dagis. blir en lång dag på dagis för de stackarna, tur det bara är en dag dom behöver göra det i veckan och sen blir det inget dagis alls på 6-7 veckor. Har tänkt lösa sommarens jobb med barnvakt så dom slipper vara på sommardagis med nya fröknar och i lokaler som är nya för dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0