Spinning + bilder.

Igårkväll på jobbet så var vi på ett spinningpass. Det var förövrigt det första spinningpasset i mitt liv. Jag måste erkänna att det var riktigt roligt och det kommer garanterat att upprepas. Jag har väl rätt många gånger kvar innan jag är i Annas nivå, hon har ju äkta spinningskor och allt, men helt värdelös var jag nog inte=)
Idag när jag  hade slutat jobbet så åkte jag och hämtade grabbarna sen åkte vi hem och klippte gräsmattan och åt lunch. Sen satte vi oss i bilen igen, hämtade upp Edvin och Josefin i Örviken innan vi ställde in färden mot Boviken. Vi hade några riktigt härliga timmar där på stranden och pojkarna sprang runt och lekte, att vattnet var väl kallt brydde dom sig inte om det minsta=)


   

  

 
En massa bilder föreställandes Melwin som leker i ett buskage, melwin och lucas som sover i en tippad cykelkärra, min fantastiskt galet goda examenstårta(tack Madde!), Nya kläder(silver star t-shirt och tapout shorts), husbränning och hamburgerlunchen från häromdagen. Ni får själva räkna ut vad som är vad.

Den där tårtan var förövrigt förmodligen både den onyttigaste och godaste tårtan jag någonsin ätit, längtar redan tills nästa gång! åhhh va det vattnas i munnen nu! =)


Kommentarer
Postat av: Anna Brodin

Cykelbyxor har jag också =) Haha! Duktig du är!

2010-06-25 @ 08:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0