Soooool!!

Solen skiner och det är jätte härligt ute. Har legat i en solstol ett tag och jag ska nog snart ge mig på ett försök till. tyvärr finner jag ingen riktig ro och kan inte slappna av riktigt. Känner mig lite nere idag. Ska snart ta bussen in mot stan och hämta upp bilen. måste förbi ica maxi innan jag börjar jobba. Ska köpa lite kvällsmat och ett par foppa tofflor för 79spänn. (fake så klart) Får så ont i fötterna av skorna jag har på stationen nu, dessutom är dom så sjukt varma så jag måste köpa ett par nya. tycker att 79kr för ett par skor känns överkomligt. Hoppas natten går bra. vore skönt att få sova eftersom att jag ska vara med pojkarna hela dan imorrn. fast bara för att jag säger så kommer väl larmen att hagla in.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0