Solglasögon!!

Tog just en smak av mitt nya protein. Whey fx tror jag det heter. smaken var i alla fall bananchoklad. Riktigt gott för att vara ett sånt billigt och enkelt protein! nu sitter jag och ser oceans eleven, för vilken gång i ordningen vet jag inte men det tål att ses igen=)

Nu mina vänner skulle jag vilja ha lite hjälp. Är på jakt efter solglasögon men jag har aldrig varit nån solglasögonkille tidigare så jag är lite osäker på vad jag ska ha för några. Skulle vilja ha tips på modeller som kan passa mig. Har inte tänkt lägga ut så mycket pengar för jag vet vad som händer om grabbarna skulle råka komma åt dom med sina klåfingriga händer! =) http://www.brillor.nu där finns det lite att välja på till billiga priser. Så nu är det upp till er att hjälpa mig! =)

Kommentarer
Postat av: Anna Brodin

Jag tycker att du är duktig på att blogga ;)

2010-06-06 @ 09:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0