Sassa brassa mandelmassa...

Idag har större delen av dagen spenderats med Madde och grabbarna på Leos lekland, behöver jag säga att det var succé? Dom sprang runt där och lekte, klättrade, åkte och allt annat man kan göra på det där stället. själv blir man trött bara av att se deras fantastiska energi=)
Jag har även hunnit med ett benpass idag. vaknade med lite ont i halsen men chansade ändå och drog till gymmet. Hoppas det går bra inatt, vill inte bli sjuk. Har ju tänkt åka och träna imorgon förmiddag innan jag ska hämta upp grabbarna då det byter till min barnvecka imorgon. Dagens pass bestod i alla fall av:

Benspark
liggande lårcurl
benspark åt sidorna
vadpress i vadmaskin
vadpress i benpressmaskin
Knäböj på bänk
balansplatta

Nu måste jag snart hänga tvätt och sen sova så jag orkar med kommande veckas prövningar=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0