Midsummer!

Jaha då var det midsommardagen då. Ikväll har jag haft trevligt besök av Edvin och herr och fru Häger. Vi såg den ofrivillige golfaren och åt popcorn och lufttorkat nötkött=)
Igår jobbade jag till 17,30 och på jobbet han jag med 1 innebandypass, nån timme i solen och 1 gympass. gympasset där på eftermiddan var riktigt segt kan jag lova! energinivåerna i kroppen var inte höga då. Inga larm än, får väl se om veckan som kommer kan ändra på det. på kvällen drog jag till Anton och Maria (herr och fru Häger) där vi var ca 15st som åt grillat, drack gott och hade en awsome kväll helt enkelt! Kvällen avslutades i honkens nya lägenhet med ett buremål från krysset.
Imorgon ska jag försöka klämma iväg ett träningspass, det blir nog ben och nått annat, sen gång på rullband alternativt en PW ute i solen=)
Nu blir det gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0