kosttillskott och ryggträning.

Fick min efterlängtade försändelse med kosttillskott idag. Tyvärr var tröjan jag beställt inte med utan den skulle komma vid ett senare tillfälle. lite trist eftersom det var den jag sett fram emot mest! Hur som helst så har jag köpt en massa olika grejjer som jag tänkte testa på och jag tänkte skriva ett inlägg här framöver och berätta lite mer om vad varje produkt ska användas till. Jag har i alla fall hunnit med att smaka 2 av dom. dels en protein bar probite fx, marknadens billigaste(?) protein bar. Den smaken jag testade nu var lemon nånting, riktigt god faktist, jag var lite skeptisk för jag brukar kunna ha svårt för saker med citronsmak sen en liten fadäs i chinatown, new york för några år sen. Men jag måste säga att den här hade gott kunnat ha ltie mer smak av citron och gärna lite syrligare utan att det skulle skadat. men som sagt, riktigt god var den. ser fram emot att testa de andra smakerna som jag köpte också. Sen köpte jag även en pre workout brutal fx den smakade precis som red bull fast utan kolsyra. inga problem att få ner men vet inte om jag är så immponerad av effekten, hade väntat mig lite mer kanske. men det är för tidigt att döma ut den ännu, vill ha några pass till innan jag ger ett slutgiltigt utlåtande.
Passet vart i alla fall som följer:

5 set latsdrag.

5 set hantelrodd.

3 set chins med omvänt och halvsmalt grepp.

6 set i en roddmaskin, fick riktigt bra kontakt i den.

2(eller var det 3!?) set vanliga chins

3 set frammåtlutande drag i cabel (för baksida axel)

3 dropset biccecurl i cabel

3 dropset punshdowns med rep

Oj nu när jag tittar på det så här så ser jag att det faktist är mer omfattande än jag brukar träna, men det var ju så kul så jag kunde inte sluta!! =)
Nu ska jag plocka bort grabbarnas middagstallrikar och sen försöka se om mina vänner tänkt besöka mig ikväll eller om jag får äta middag själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0