Kissie, Oliver de Paris + fake boobs...

Så där ja, just hemkommen och har satt i mig dagens andra probite, beroendeframkallande ooojaa!! Längtar till middagen, blir tacos ala jonas med lite helg lyx för jag har nämligen köpt lite ost som jag tänkte ha till=)

Var just in och läste kissies blogg. http://www.kissies.se för er som inte kan adressen utantill. tydligen sveriges största blogg eller nått sånt. Har kanske varit in där 4 gånger tidigare eller nått i den stilen. har väl inte direkt tänkt att göra det till nån vana att sitta där och gnugga f5. Däremot måste jag fundera ut nånting så min blogg kan växa och jag kan klå henne på bloggtoppen. Verkar sjukt nice att glida runt i fake boobs, träffa Oliver de Paris och få gratis chokladdryck(puckowannabe) hemskickat i krya på dig gåva. Tänk va mycket bra det kan föra med sig att vara sveriges bloggdrottning! Hur ska jag då göra för att lyckas knuffa av henne från den tronen? hmm... får klura ut nått...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0