Kallrökt lax på en torsdag...

Idag är det molnigt och regnigt ute så inlinesen får stå tillbaka lite. Det är väl kanske lika bra det för jag har en känsla av att knäet inte hade gillat det ändå. Men jag klarar inte av att sitta still så jag tar bilen in till stan och gymmar lite isället. Nu har jag ätit lunch för en liten stund sen. vart kallröktlax, omelett och sötstark senap. Kändes nästan för lyxigt för en torsdagslunch (!?) men det gick ju lätt ner=) Riktigt bra att det finns över till en portion imorgon också! Tror att det får bli nått med kyckling till middag men har inte riktigt bestämt vad än, kanske wok det börjar ju bli ett tag sen sist.  

Omeletten blev mer äggröra tack vare min värdelösa stekpanna. Måste se till att få tag i en ny.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0