Examensvecka!!

Jajjemen, idag började den! Den efterlängtade examensveckan! känn som att 2 lösår har gått väldigt fort och VÄLDIGT mycket har hänt under den tiden. Det har verkligen varit som en berg och dalbana. Men nog pratat om det, ser frammåt istället.
Till lunch åt jag 2 grillade kycklinglår och 175g coleslaw och middagen ser ni på bilden här under:

Det är köttfärsbiffar på 340g nötfärs, 1 äggvita och 1/2 liten lök. Till det serveras 1/2 röd paprika, 175g coleslaw och lite sweet baby rays honey chipotle sås. En fantastisk middag som garanterat kommer att upprepas! =)

Jag fick min tröja idag som jag beställt men när jag tog på mig den så insåg jag att jag fått storlek xxl istället för xl. Den var även betydligt tunnare än jag trodde den skulle vara. Det är dock ingen nackdel då jag inte gillar för tjocka tröjor, dom blir alldeles för varma för mig. Storleken däremot vet jag inte riktigt hur jag ska göra med, vet inte om jag vågar byta för jag vill ju verkligen inte att den ska bli för liten.

  
vad tycks om storleken?

Dagens träningspass bestod av ett benpass. Kom på igår att jag haft samma problem med knäet förut som jag har nu. Det var när jag jobbade som tidnignsbud och sprang mycket utför i trappor. Då fick jag ett rehabprogram av en sjukgymnast som hjälpte väldigt bra och jag har varit dålig på att köra en del av dom övningarna och det i samarbete med löpning och promenader på hårt underlag har nog gjort att jag fått tillbaka problemen. Jag testade alltså på det passet idag och det kändes riktigt bra! Fick bra kontakt med musklerna under passet och jag tror nog att det här kan vara rätt väg att gå. det gäller bara att skynda långsamt.

4 set enbens benspark 20reps

4 set enbens lårcurl 20reps

2 set benspark åt varje sida i cabel 20reps

3 set enbensböj med bakre foten på en bänk 15reps

4 set sittande vadpress

Efter det vart det lite stretching. Blir spännande att se hur benet kommer kännas imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0