Dumma internet!!

Ber om ursäkt att jag varit så dålig på att uppdatera. hade ju verkligen kommit in i ett skönt flow där med ständiga uppdateringar men säg den glädje som varar!? numera har jag internet och mobiltelefon på samma nät, 3, så när det ligger nere så är jag helt (mer eller mindre) isolerad från omvärlden. Nu funkar det i alla fall och ikväll känner jag att jag har lite tid över för en mjukomstart.

Har börjat jobba igen, äntligen! Den här veckan har bestått av dagtidsjobb varje dag då det är introvecka för oss sommarjobbare. Har varit rätt soft med genomgångar och repetitioner av arbetsmetoder och så vidae. i tisdags hade vi heldagsövning med sommarvikarierna från ambulansen och idag hade vi släcktekniksövning i ett hus som vi sedan brände ner. riktigt riktigt kul! Roligt att se vilken skillnad det blir att rökdyka i ett hus som brinner jämfört med containrar och betonghus som det är på skolan. Tog lite bilder och filmade lite, ska se om jag lyckas få upp dom här. bilderna ska väl inte vara nått problem, filmen däremot vet man ju aldrig om jag lyckas hacka hit :P

Trivs väldigt bra på gymmet och är där så ofta jag kan. får väl se när nästa gång blir. Lördag tror jag det får bli!
Fick bli ett kort inlägg nu för att bli lite varm i kläderna men det kommer mera...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0