Bröllopsfeber!!

jaa bröllopsfeber i den bemärkelsen att jag blir alldeles matt och slut av allt bröllopssnack! Dom sänder nu på både ettan och fyran om bröllopet och har gjort det mer eller mindre hela dan, nästan hela veckan faktist! Tycker nästan lite synd om Viktoria och Daniel som måste gifta sig på ett sånt där sätt! Det kan ju inte bli mer opersonligt! som att gifta sig på nobellmiddan, det är ju ingen stor skillnad på gästlistan, byt ut några vetenskapsmän mot ett gäng överklasssnorungar som i vanliga fall hänger på stureplan så är vi i hamn...

Idag har jag stått och visat en brandbil för en massa ungar på joypeak, en familjefestival här i närheten. Det var rätt kul men vädret hade ju gärna fått vara bättre! regn och rusk! Sen efteråt hade jag tänkt gymma men när jag väl hade kommit dit så var det stängt för taekwondoklubben skulle ha nån säsongsavslutning, typiskt! jag som var så peppad på ett hårt pass. får bli imorgon på jobbet istället. hoppas jag får tid att gymma, är inte så peppad på innebandy utan jag går hellre till gymmet och pressar på ryggen lite.

Nu blir det snart sängen, ska ju upp tidigt imorgon. ska försöka bli lite bättre på att skriva här. saknar det faktist, är skönt att skriva av sig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0