Bilder...

kommer inte idag. har sladden till telefonen i sovrummet och det är ju faktist 5 meter dit! orka gå liksom!?

Idag fick jag äntligen en sovmorgon! var hur skönt som helst och imorgon får jag en till, välbehövligt för jag är sjukt trött! Sen gjorde jag en fantastisk lunch. gjorde hamburgare på 340g nötfärs, 1 äggvita, 1/2 lök, 2 tsk curry paste, salt, peppar och chilipeppar. Det serverades med GI-bröd, 75g 10%ig ost, 1/2 burk creme fraiche mexican chili, bladspenat, gurka och paprika. sååååååå gott det var! =)
Jag gick på stan en sväng med Samme innan dagens tränignspass och lyckades hitta en tröja som var på MQs rea men jag höll mig från att köpa den, duktig Jonas! Sen var det då dags för gym. Kul att ha sällskap dit av Samme. Dagens upplägg var bröst, axlar, bicep och rullbands gång.

5 set sne hantelpress

4 set bänkpress

4 set hantel flys, 2 superset med axellyft åt sidan

2 set axellyft åt sidan superset med hantelbicepscurl

4 set axelpressmaskin 3 superset med rakstångs bicepscurl

5min 6km/h 0lutning
5min 6km/h 8lutning
5min 6km/h 12lutning

Nu ikväll var jag, Samme och Honken i Bergsbyn och spelade lite discgolf, var väl halvkul. jag är lite för dålig för att det ska vara riktigt kul. dessutom var det så löjligt mycket mygg och nötte sönder mitt ena finger. Kan bli fler gånger men jag måste nog tjuvträna lite innan det och framför allt vänja fingrar och axlar för jag lär ha ont i morgon. På tal om imorgon så imorgon blir första jobbnatten för den nya sommaren.
Just tusan! på tal om jobb så måste jag nog gå med i facket nu, eller i alla fall A-kassan. Borde väl ha gjort det redan förra sommaren, det kanske jag får sota för till hösten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0