Ännu mera sol!!

Idag fick det bli strandpremiär. Jag och Samme styrde kosan mot boviken och la oss där och stekte ett par timmar. Vi behövde dock inte höja våra vassa armbågar speciellt högt för att få plats. Tyvärr var jag tvungen att skynda därifrån efter ett tag eftersom att jag hade avslutningsmöte med skolan, jag skulle redovisa resultatet från en intervju igår. Sammanlagt tog intervju och redovisning ca 5 minuter.  
Igår var jag som sagt på soo shim och tränade. riktigt bra anläggning med en del sköna maskiner och för det priset som dom har över sommaren så fanns det itne så mycket att göra än att köpa ett sommarkort där. Fredag får nog bli nästa gång tror jag. Imorgon funderar jag på att åka inlines en sväng. har en liten teori om att det borde vara skonsammare för knäna med inlines än löpning så håller regnet sig borta gör jag nog ett försök. är ruskigt less på att sitta still!

 

Här är mina små troll som köra på sina batteridrivna motorcyklar som dom fick i julklapp av sin farfar=)

Har insett att det börjar bli dags att söka jobb inför hösten också. känns väl så där  om jag ska vara ärlig. skulle gärna haft nått klart redan så man slapp fundera och oroa sig för vad som kommer att hända. Nu blir det snart kvällsmat, ska även försöka ta mig i säng tidigt ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0