UFC 116 + Sleepless på brandstationen.

Är nu hemkommen från mitt första dygnspass för sommaren. Det har gått väldigt bra men blev lite segt på slutet med tanke på att jag bara sovit typ 15 minuter totalt. Tyvärr var det itne för att jag var ut på något roligt larm utan jag kunde bara inte somna inatt så när klockan var 4 gick jag och satte mig vid TVn och såg UFC 116. Riktigt bra gala faktist. var flera bra matcher. första gången jag såg brook lessnar fightas. han är ju ett riktigt monster! stor som ett hus, stark och smidig. betydligt roligare att se än många av de andra tungviktarna som bara ser feta ut och blir helt utpumpade efter en halv rond.
Nu känner jag att tröttheten börjar trycka på. ska snart gå och blanda en kanna fun light och dra i mig tillsammans med diverse piller=)
Igår körde jag ett bröst/triceps pass. Fick riktigt bra effekt av brutal fx igår, var pigg, speedad och kände mig stark. var väl inga vikter att skryta med men fick sjukt bra kontakt! har känt att det varit lite si och så med kontakten senaste tiden men igår vände det! riktigt härligt=) Efter gymmandet satte jag mig en halvtimme på motionscykeln.
Idag så tränade jag rygg/biceps/mage före lunch. Även idag fick jag bra effekt av brutal och framför allt riktigt bra kontakt! körde negativa chins med luftpaket på ryggen och i latsdragen och rodd dragen hade jag grym kontakt! härligt härligt=) Efter gymmandet så åt jag lunch och vilade lite innan jag satte mig på cykeln i 30minuter. hade egentligen tänkt sitta längre men efter drygt 30minuter började knäet ömma och det finns absolut ingen anledning att nöta på det i onödan anser jag.
Har även hunnit med att byta olja och oljefilter i mammas bil. första gången jag gör det men det gick bra, var inga större konstigheter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0