Spinning!!

Igår vart det en träningsfri dag, förutom inlinesåkningen som blev på kvällen. Åkte örviken fram och tillbaka, tog väl ca 40-50 minuter. riktigt härligt var det! Sen att jag vann pokern gjorde ju inte saken sämre! =)
Känner mig lite stel och öm i axlarna och benen. vart riktigt hårda och bra träningspass i helgen och träningsvärken sitter väl i än gissar jag=) Ikväll blir det spinning på jobbet och om jag inte tar ut mig helt där så går jag nog upp till gymmet och pumpar ur den sista energin i benen efteråt. Imorgon ska jag jobba dag så då blir det ett till träningspass och även veckans andra värmeövning. Imorgon när jag slutat så tänkte jag rulla ner på stan. trästocks har ju börjat nu och klockan 18:00 imorgon så spelar Melissa Horn, det vill man ju INTE missa! =)
Har just Lagat 2st matlådor till imorgon. Blev tacos gånger 2! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0