Söndagkväll.

Har jobbat dygn och slutade för nån timme sen, har hunnit äta middag bestående av grillad kyckling och coleslaw och även duschat av grabbarna som sitter i soffan och ser boog och eliot nu innan dom ska i säng för natten. Imorgon börjar kommande vecka med ett dagpass och då kommer genomgång av gymmaskinerna mest troligt stå på schemat eftersom att idag på jobbet lyckades jag med konsstycket att slita av en vajer på Lat row maskinen, ännu ett teckan på att man är för stark:P Hade lastat på 90kg i ett mag som går fullt vid 150 med andra ord hade jag gott om spelrum. Helt plötsligt går ögglan vid handtagsfästet av mitt i tu och jag flyger bakåt, gör en halv bakåtvolt och landar på nacke på kanten av rullbandet som står bakom maskinen, benen fortsätter rörelsen och dunkar i armstödet på rullbandet. Dom kom till och med upp från vagnhallen som ligger en våning ner och frågade vad som hänt för dom hade hört smällen där nere.

Som vissa kanske redan listat ut så vart det rygg/baksida axel nu på eftermiddan, på förmiddag idag han jag med ett bröst och axelpass och igårkväll så var vi ute och sprang 6km och sen körde jag lite ben på gymmet, hårdträning senaste dygnet med andra ord=) Löpningen gick JÄTTE bra! skönt att känna att kondisen verkligen förbättras och att jag känner mig lättare och lättare i kroppen. Nu ikväll var det semesterpriodsbyte vilket innebär att jag får ett lite annat gäng att jobba med nu kommande 4 veckor, får väl se vad dom vill göra på fysen men jag vet att det brukar vara rätt bra, bland annat cirkelträning brukar dom kunna köra igång vilken kan vara skönt som omväxling. Blir lite som styrka med hög puls=)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha, jag sitter här och skakar av skratt, hoppas du inte gjorde dig illa!

2010-07-20 @ 10:14:10
URL: http://nollniotio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0