Sjuuuuk!!

Så värdelöst!! har lyckats gå och blivit sjuk! Halsontet har kommit mer och mer under dagen och nu känner jag mig febrig också. ska ta en dusch snart sen sova. ska försöka ta mig i säng i tid ikväll. Imorgonkväll är det tänkt att jag ska jobba, ett dygn till och med så jag hoppas att det inte blir värre!
I torsdags var jag på trästocks och såg Melissa Horn och efter det såg jag när Crashdiet framförde sin nya låt på nån P# show, ruskigt bra båda 2!!
I fredags var jag också där men blev lite besviken på moneybrother och sen vart det inte så mycket mer konserttittande. Hade ruskigt trevligt ändå, med Edvin i hälarna, eller i hälarna på Edvin vilket man nu vill:P Så levereras det alltid partytricks i ett rasande tempo!
Igår var Samme, Honken och Edwall här och lirade poker. Först gick det upp, sen gick det ner...
Nu orkar jag inte sitta här längre är alldeles skakig i kroppen. hoppas det går över till imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0