Ohhh yeah!!!


Delar av innehållet i min senaste beställning från gymgrossisten, xtend och only one.

Xtend är en ruskigt hypad produkt som ska smaka bättre än saft enligt vissa och vara en riktigt bra bcaa produkt som alltså innehåller mestadels grenade aminosyror. de grenade aminosyrorna är de viktigaste för muskeluppbyggnad, den innehåller även vitamin b6 och citruline malate som ska hjälpa till att pumpa ut slaggprodukter ur muskelerna under träning. jag köpte vattenmelon och måste säga att jag är lite besviken på smaken. det är absolut inga problem med att få ner den men smakar verkligen inte bättre än saft!
only one är en multivitamin och mineral tablett som tillför kroppen det mesta av det mesta som kan behövas för en hårt tränande ung man i sina bästa år!=)

Testade no-xplode igår, började med 1 skopa, smaken var väl hyffad, inga problem att få ner den men inte lika god som brutal eller som rage x2. Jag tog den lite väl nära träningen och körde ett tungt hel kropps pass så att känna någon pumpeffekt hade jag väl egentligen inte räknat emd och gjorde det inte heller. Däremot hade jag en grym energi rakt genom hela passet och klämde iväg ett av mitt livs bästa helkropps pass! grymt hög intensitet med i stort sett bara super set och kort vila mellan. jag känner av det i framför allt rumpan och mellan skulderbladen idag, härligt!! =)

Natten som var kunde jag inte sova, det var kvavt i rummet, hade ont i halsen och var lite orolig i kroppen, sov bara ett par ryckiga timmar, max! så jag ska alldeles strax gå och lägga mig så jag orkar jobba dag-dag i helgen. lite segt när jag itne fick nån att byta med så jag kunde jobba dygn i stället men så är det ibland och då kanske jag hinner med 2 träningspass lördag och 2 st söndag, hoppas halsen känns bättre då blir det nog så! ;)


Kommentarer
Postat av: anna brodin

Jag har också handlat av gymgrossisten... =) proteinpulver... ;)

2010-07-31 @ 10:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0