Morgon... eller är det!?

Så nu är det morgon igen, eller förmiddag rättare sagt. Drömde en riktigt jobbig dröm inatt. sånt går ju fetbort! Nu skiner i alla fall solen ute, det verkar vara varmt men blåser lite. Tror jag tar en unge under varje arm och beger mig till stranden. ska laga ihop lite kyckling och grönsaker att ta med till lunch och en massa vatten! =) Känner mig lite sliten från igår måste jag faktist erkänna. När det är så där varmt och det var igår och man svettas så otroligt mycket som jag gjorde där under några timmar på eftermiddan så är det svårt att återhämta sig tycker jag.


Jag och min morgonshake.

Förövrigt är det här inlägget skrivet kring halv 10 imorse men just när jag skulle lägga till bilden så la mobilnätet ner igen så det sket sig. sen har det legat nere tills alldeles nyss. ruskigt handikappad jag känt mig idag, skönt att det funkar nu igen=)


Kommentarer
Postat av: Edvina

Va söt du är på morgonen!

2010-07-16 @ 06:49:05
URL: http://nergfol.blogg.se/
Postat av: Jonas

Tack så mycket Ädvin! =)

2010-07-16 @ 09:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0