Liiiite bättre...

Mår lite bättre idag, ingen huvudvärk och stelheten i nacken börjar släppa men halsen är inte helt bra än även om den också är bättre. Skönt att det går åt rätt håll i alla fall utan att jag har behövt uppsöka vårdcentralen. Alltid skönt att slippa träffa dom där klåparna!
Igår kväll var vi ett gäng som samlades vid manhemskajen som är en liten småbåtsmarina eller vad man nu ska kalla det i älven mitt inne i stan. Där grillade vi lite middag och umgicks. Jag har ju med mina små ligister så största delen av tiden gick ju åt till att springa efter dom för att se så att dom inte slog ihjäl några ankor eller sig själva. När vi var klara där så tog vi vårat pick och pack och begav oss till Ainas, ett närliggande café där det finns kulglass att köpa, det blev en perfekt kvällsmat! =)
Älskar sommaren när man kan göra sånna saker som igår, uuuuunderbart!
Fick även det första av 2 paket igår, det från MMsports.se som innehöll syntha6 som är ett proteinpulver med lite extra kolhydrater och fett i, blir nog bra att ha som mellanmål. innehåll även NO-Xplode som är en preworkout produkt liknande brutal fx och rage som jag skrivit om tidigare. När man läser resentioner om den så är det nästan bara positiva kommentarer och det är väl förmodligen världens populäraste preworkout så jag var ju tvungen att testa. tänkte ta ett första test ikväll på jobbet, får se om det är något tryck i den där! =)

  

bild nr1: syntha6 och no-xplode, älskar att bsn har röda genomskinliga burkar, bara det är ju en anledning att köpa produkter av det märket! :P
bild nr2: Lucas och Melwin matar ankorna med stenar=)
bild nr3: Lucas är på väg ut i vattnet för att klappa dom snälla ankorna=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0