I'm baaaack!!

Sitter och ser yes man. har just uppdaterat min telefon med ny programvara och hade tänkt lägga upp nån bild nu på maten jag ätit till middag igår och lunch idag men det gick inget vidare för bilderna jag tog igår vart skit dåliga så det känns inte lönt att lägga upp dom. Kan berätta istället vad det var jag åt. Gjorde biffar på 340g nötfärs, lite rödlök och lite hackad champinjon + kryddor och äggvita. jag la cheddarost på och stekte lite champinjoner och rödlök till. det serverades med paprika och lite grönt och sen även en hemmagjord dressing på kvarg, sweet shili sås, bbq sås och kryddor. Det hela vart riktigt riktigt gott och mättande! vart fantastiskt gott att steka ihop rödlök och champinjoner, kommer garanterat att göras igen!

Anledningen till att jag varit så dålig på att uppdatera är väl egentligen att jag knappt varit hemma på bra länge! har jobbat en del och övrig tid har spenderats på strand eller på festivalen som var i helgen. riktigt kul var det! var ut både fredag och lördag och det vart ju kanske inte någon hälsosam och nyttig helg men jag hade faktist inte gått upp nått i vikt från förra veckan till idag. Vägde mig imorse och vågen stod på 91,5kg. Kommer ställa in siktet på 85kg och vara stadig där, inte som när jag kom under 90 och firade så hårt att jag gick upp ett par kilo igen utan nu blir det hårdkörning!

Tränar massor, ofta blir det dubbelpass på jobbet med både innebandy och gym eller gym och cykel. Känns riktigt bra måste jag säga så om jag nu blir strikt och ordentlig med kosten kommer det nog hända grejer hoppas jag=)

Imorgon blir det nog strand och grillning här på kvällen. kanske klipper gräset också, om jag ids. skulle veeerkligen behövas!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0