Hot hot hot!!

Idag på eftermiddan var det väl ungefär lika varmt och kvavt ute som nere hos hin håle him self! Då skulle vi bestämt öva rökdykning! =) Det är otroligt kul men vaaaaarmt! bara att ta på sig larmstället gör att det sprutar svett och sen när det är varm, ja ni kan ju säkert lista ut att det blir ännu värre då! =) Efter Rökdykandet, 2 kg lättare av svettningen som uppstod var det sen dags för innebandy match. 3 mot 3 som vi alltid spelar på stationen och dom 3 älsta mot dom 3 yngsta. Behöver jag berätta att svettningarna inte direkt avtog!? När vi hade spelat typ 1 timme så gick jag upp till gymmet och körde några set chins och dips. kände mig förvånansvärt stark men energin tog slut efter 6 set kan jag lova! Efter det var det bara att dricka, dricka och dricka ännu mera för att återställa vätskebalansen=)

Imorgon blir nog träningsfri, kanske kör nått enkelt här hemma men inget avancerat. På fredag däremot ska jag försöka få barnvakt och dra på soo shim och köra skiten ur mig! har inte varit där på typ 2 veckor så jag börjar längta dit lite måste jag säga=)

Nu ska jag se lite mera vänner sen blir det nog sova, är riktigt seg i kroppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0