Hamburgare!!!


Räkmacka + cola light som vart lunchen häromdan. Kajutan är det som gäller när man vill ha en riktigt bra räkmacka att glida runt på... :P


Sitter och äter hamburgare, eller rättare sagt fetaost burgare. 330g nötfärs, 1 äggvita, 30g fetaost + kryddor= muuuums!! Till det serveras en blandspenatsallad, saltgurka, hemmagjord kesella dressing och friscobröd. Blev en riktigt bra sen lunch/ tidig middag. anledningen att jag äter nu är för att jag ska och jobba ikväll. börjar 17,30 och det vi ska göra ikväll är att träna så det är ingen höjdare att komma dit nyäten. Dessutom har jag lärt mig att jag mår bäst av att få äta rätt ordentligt efter att jag tränat på kvällen så det blirr en middag till på jobbet ikväll. får väl se vad den kommer att bestå av. finns risk att det itne blir så nyttig! hehe.

Bröderna Lindh älskar varandra.


Så här fin mat serveras på leos lekland. en riktigt grym lunch måste jag säga! toast med parmaskinka och mozarellaost och till det en riktigt utsökt sallad. Endast oliverna lämnades kvar på tallriken.


Kommentarer
Postat av: Brodin

I hate Oliver.

2010-07-03 @ 20:29:47
Postat av: Jonas

jaa usch!!

2010-07-04 @ 20:10:51
Postat av: Linnea

Du, det var länge sedan jag fick ett Nalle Puh citat!

2010-07-07 @ 11:25:46
URL: http://nollniotio.blogg.se/
Postat av: Linnea

Du, är det inte dags för ett nytt Nalle Puh citat?

2010-07-07 @ 12:19:49
URL: http://nollniotio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0